KADIN dizisi sezon finali


Bu sezon baştan sona severek takip ettiğim bir dizi oldu KADIN. Özge Özpirinççi'nin muhteşem oyunu ile canlandırdığı Bahar karakteri, cadı kızkardeş Şirin, dizinin tatlıları Nisan hele hele Doruk, Hatice'nin evlatları arasında paralanması, olmayacak kadar fedakar Enver, Arif'in aşkı ,Ceyda'nın çektikleri,daha neler neler izledik. Her salı KADIN dizisi bizi ekran başına kilitledi.
Sarp hayatta mı falan derken, bir baktık başka hayat kurmuş, iki çocuğu ile
Pırıl pırıl bir ailesi var.
Fox Tv nin sevilen dizisi KADIN, sezon finalini sürprizli bir bölümle sonlandırır ,diye düşünmüştük ki tam bir hayal kırıklığı yaşatan ,sıradan bir sezon finali oldu.
Oyuncuların muhteşem performanslarını kenara ayırarak, böyle mi olmalıydı
diye sormadan geçemiyorum.
Koskoca bir bölüm hastane koridorları ve beyaz gömleklerin dikilip yetiştirilmesi için uğraşan Hatice, Ceyda, Yeliz arasında geçti. Gösterilen dizi fragmanı, zaten
Kadın dizisi sezon finalinin en önemli sahnesi hatta tamamıymış meğer.
Sarp Pırıl ile mutlu, Bahar Arif ile mutlu( ki ben Arif tarafındayım Arifçiyim:), dizi böyle bitsin gibiydi. Geride Nisan ve Doruk var ,onlar ne olacak gerçek babalarını görecekler mi yoksa Arif'i baba mı kabul edecekler sorusu sanırım ikinci sezona kaldı.

Dorukçum ,babasını görüp seslendi, ama devamında Arif ortaya çıkıp ;
-Hadi oğlum gel gidiyoruz , der ,Doruğun elini tutup giderse Sarp hiç bir
şey anlamaz.Sanki öyle de olacak gibi bir izlenim yaratıldı.
Çok güzel bir diziyi uzata uzata heyecanını yok edip, bir sonraki sahneyi
tahmin edilebilir kılmak, o çok güzel diziyi maalesef seyredilir olmaktan
çıkarıyor.
Bir de KADIN dizisinin son sahnesinin ,başka bir dizi ile özdeşleşmiş, 90'ların sevilen dizisi SÜPER BABA nın ''Bana bir masal anlat baba'' şarkısı ile bağlanması da hoş olmadı,bilenlere o diziyi hatırlatmıştır mutlaka..

Tabi yeni sezon için merak ettiğimiz konular var ;
en önemlisi Sarp'ın nasıl hayatta kalıp,Pırılla yollarının nasıl kesiştiği,
Bahar'ın hastalığının iyileşip iyileşmeyeceği gibi.
Mesela ;Enver'i ,Hatice ve Şirin yetişip kurtarabilecek mi?
Çocuklar babalarını görünce de Arif'e yine aynı sevgi ile bağlı kalabilecekler mi?
Selvi Boylum Al Yazmalım gibi mi olacak, ''sevgi emektir'' e bağlanacak mı konu.
Bir seyirci olarak eleştiri babındaki yorumlarımı belki de dizi sezon finaline girdiği için bu kadar çok yapmış olabilirim.
Nisan ile Dorukçumu özleyeceğiz ,yeni bölümleri merakla bekleyeceğiz .





8 yorum:

  1. Özge özpiriççinin ilk defa bi dizisini izlemedim :/ ufak tefek cinayetlerle çakıştı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iki iddalı dizi aynı günde ıyi olmuyor

      Sil
  2. çok uzattılar ..en azından sezon finalinde bahar bence görmeliydi

    YanıtlaSil
  3. Eşim de izliyor fırsat buldukça. Güzel dizi gerçekten. Arada ben de göz atıyorum mecburiyetten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen çiftlerden birinin izlediğini, mecburen diğeride izliyor.
      Oluyor arada:)Eşimde mecburen izleyenlerden.

      Sil
  4. Ufak Tefek Cinayetlerle aynı gün olduğu için izleyemedim bende. Uzatmalarına da çok kızıyorum. Ufak Tefek Cinayetler dizisinde de saçmaladılar uzatacağız diye , h,ç zevki kalmıyor.

    YanıtlaSil
  5. İlk iki bölümünü izleyip çok dram bulmuştum ama yeniden bakıcam galiba

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...