indirim başlamış..


Alışveriş sizi rahatlatır mı? Beni;evet.
Hele  gönlüm güzelse, keyfim yerindeyse .
Enflasyon rakamları açıklanmış, 2017 yılı için yüzde 12 ye yakın.
Yani, alım gücümüz azalmış.Cebimizdeki aynı paraya,
daha önceki yıllardan daha az şeyler alabiliyormuşuz.
Mutfak masraflarından ,enflasyonun ne kadar arttığını,
ev geçindirenler net bir biçimde görüyor zaten.
Dışarda bir bardak çay bile en basit yerde üç lira,bir fincan türk kahvesi
sekiz-on lira olmuşken, çarşı pazar da ne ucuz,diyemeyiz.Hayat maalesef pahalı.
Hele şu günlerde ,her yönden.
Neysee.
Her şey ederinin üzerine çıksa da, mağaza mağaza dolaşmak, indirimli birşeyler
alıp sevindirik olmak, kadınların her daim hoşuna gider.Bu aralar, mağazalarda
yüzde 50 aman üzerine yüzde 20 daha falan diye indirimler var. Her zaman kullanacağımız,
klasik parçalar almanın tam vakti.
AVM lerde henüz yeni yıl süslerini, rengarenk ışıklarını kaldırmamışlar.
Sakin olsun diye erken gittik geçenlerde.
Siyah kışlık bir bot elimde, inceliyorum.
hoşuma gidiyor,kızıma gösteriyorum ;
''Bu nasıl'' ,''güzel'' diyor .
otuzsekizi istiyoruz. Kadife kumaş kaplı deneme koltuğunun kenarına,
poşetlerle birlikte kendimi de bırakıyorum.
Çocuk numarayı aramaya depoya, giriyor. Bir müzik yankılanıyor,
koridorlarda her zaman çalanlardan farklı.
Enstrüman sesi. Saksafon ve gitar. Ali Babanın çiftliği mi o çaldıkları?? evet.
Yerimden kalkıp mağazanın dışına çıkıyorum.
İspanyol şapkası gibi geniş kenarlı siyah şapkalar, siyah kostümler giymiş üç esmer
adam, bir küçük kız çocuğuna şarkı çalıyor.
Annesi babası ile birlikte kız ,şarkılara tempo tutuyor.
Bir ayağı yere ufak darbelerle vururken ,ellerini çırpa çırpa şarkıya eşlik ediyor.
Şarkı bitiyor, ''pembe panter şarkısı, mini mini bir kuş şarkısı'' ardı ardına yankılanıyor.
Tam dalmışken ,neredeyse bende el çırpıcam, delikanlı
'' hanımefendi getirdim otuzsekiz numarayı ''diyor ..
''yalnız siyahı yok kahverengi de otuzsekiz, kalmış''..
Eh,indirim bu, beden ya da numara sıkıntısı olur mu? olur..

15 yorum:

  1. Güle güle giy Mehtap'cığım, ben epeydir alışveriş yapmamaya başladım, malum mahallenin, kedisi, köpeği bitmiyor ne yapayım:))))alışveriş olarak sadece sıksık kurşun kalem alıyorum onlar bitiyor ama zaten çizgi dizi de az kaldı dün akşam hesapladım 20 bölümde bitecek gibi....sonra kalem de almaya gerek kalmayacak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem alışverişi en güzeli. 20 bölüm sonra yeni diziler gelir belki Müjdecim.Sevgiler.

      Sil
  2. umarım beğenmişsinizdir :D müzik bazen hemen alıp götürüveriyor insanı

    YanıtlaSil
  3. Dediğin gibi herşey pahalılaşmış durumda.Türkiye ye her geldiğimde şaşırıyorum :(
    Indirim diyorlar ama dediğin gibi ya numara ya da beden sıkıntısı çıkıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde gözümüz hep yeni sezon ürünlere kayıveriyor:)

      Sil
  4. Ben pazar tezgahı karıştırmasını çok severim. Bazen dolanır karıştırır almadan çıkarım pazardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa pazar tezgahları apayrı, bende çok severim.Hele eskiden bir salı pazarı bir ulus pazarı vardı ki değme mağaza mallarına taş çıkartır.

      Sil
  5. indirimleri seviyorum bende ama lüzumsuz bir şey almamaya kararlıyım bu ara :)

    YanıtlaSil
  6. İndirimleri kim sevmez ki ancak indirim var diye saçma sapan alışverişler de yapmamak lazım ;)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. enflasyon %12 artmış ve annem bana kızıyor para yetmiyo diye.. bi dahakine enflasyonu bahane edeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz anneler kızarız, çok para harcamayın:))hayat pahalı n'apalım..Bende de iki öğrenci var arada bende çıkışlar yapıyorum harcama konusunda..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...