bir oturuşta beş bölüm..



Yerli dizilerimizin çoğu final yapınca , itiraf etmeli, bir boşluk oluştu akşamlarımızda:)
Bizde yeni diziler keşfetmeye çıktık netflix'de.
Geçen yaz ilk 10 bölümünü izlemiştim.
Benim bıraktığımdan beri 21 bölüm olup 1. sezon tamamlanmış.
Geçen akşam bir başladık diziyi seyretmeye , 5'i birarada oldu.
Ama adamlar tabii ki yaklaşık 40 dakikalık bölümler yapıyorlar, öyle yavaş çekim , bakışma,
tekrar gösterme, araya müzik ,klip koyma gibi olaylara girmiyorlar.
İlginç bir dizi, Amerika'nın başına yine berbat bir terör olayı geliyor. Amerikan kabinesi ,meclisi tümden bombalanıp yokediliyor.Kabineden tek sağ kalan bakan  Amerikan Başkanı olmak zorunda kalıyor. Sonra gelsin komplo, aksiyon, macera.
bizde böyle konular işlenir mi?
Asla ve kat'a.
gerçi onlarda devamını çekecekler mi bilemedim..
Heyecanlı bir dizi.Politik olaylarla geçen, gerilim dolu, aile dramlarını da içine katmış
türde  dizileri severlere ,duyurulur.



7 yorum:

  1. Ben de çok severek izledim, tıpkı senin gibi bir oturuşta beşer bölümle:)))sezonu bitirdim. Yalnız o şişman, zenci ajan vardı ya, hani oğlunu kaçırıp, öldürmüşlerdi, keşke onu öldürmeselerdi ona çok üzüldüm. Kaliteli dizi, sürükleyici, heyecanlı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim diziler olsa kesin ağır yaralı olup kurtulurdu:)

      Sil
    2. Kurtulsaydı keşke yaaa...:(

      Sil
    3. Çocuğunu kaybedince adam zaten bitti resmen.En azından gördüklerini mail atmayı başardı.Kahraman olarak gitti..

      Sil
  2. Resmen bağımlılık yapıyor demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak havalarda eve kapanınca öyle oluyor maalesef:)

      Sil
  3. Yabancı dizilerin temposundan sonra türk diziler izlenemiyor artık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...