yeni dizi



Dizilerin  1. bölümlerini seyretmeyi seviyorum , tüm konu bir film gibi
birde seyirciyi bağlamak adına en güzel haliyle işleniveriyor.
Hayat Mucizelere Gebe,
her annenin kulağını çekip üç kere tahtaya vuracağı bir konuyu,
(ay evlerden uzak nasıl bir yanlışlık bu öyle)  yabancı bir senaryo uygulaması olsa da ,
bize uyarlayıp güzel bir dizi haline getirmiş.
Hande Ataizi , Işıl Yücesoy(ne güzel şarkı söylerdi)  genç sevimli Damla Colbay
jönümüz ise (aa o da artist olmuş!!!)
Survıvor Yiğit  ile pazar gecesine iyi bir eğlence oldu....
Tabii bundan sonra ki bölümleri ne olur bilemem ama Hatırla Gönül'ü bırakıp,
biraz gülmek adına  ''Hayat Mucizelere Gebe''yi tercih ettik..

6 yorum:

  1. Hande Ataizi nin bu tarz rollerde oynamasını seviyorum doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimli komik çaçaron roller yakışıyor kadına, bir de çocuk doğurdukları halde nasıl öyle zayıf kalıyorlar ay çok merak ediyorum...

      Sil
  2. Yaaaa pazar akşamı O Hayat Benim'e bakıyorum:( bu dizinin tanıtımlarına çok rastladım, yabancı diziden kopya olduğunu bilmiyordum. Tanıdık bir yüz de var Kara Para Aşk'taki kötü hala:))))ama bu sefer iyi bir rolde galiba:)
    Sana iyi seyirler Mehtap'cığım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde bir sezon takıldık O Hayat Benim e , babam methettiydi o hala seyrediyor ama sonra bıraktık biz.Orda da Efsuna çok gülüyordum ya.. İyi akşamlar Müjde...

      Sil
  3. Ben pek dizi izlemem genel de tv pek izlemiyorum izleyemiyorum arada bir bakarım saatleri bana pek uygun olmuyor gece geç saatler de bazen bakıyor görüyorum bu diziyi de gördüm keşke imkanım olsada en azından bir dizi de ben izlesem isterim.Biz de varsa yoksa NTV izlesinler içime fenalıklar getiriyorlar vallahi.Bir ara o hayat benim vardı ona bakıyordum Efsun'la annesinin rol yeteniği harikaydılar.Sevgilerimle keyifli izlemeler olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende genelde gündüzleri hiç açmam evdeysem ama akşam açılır sihirli kutu, alışkanlık işte.Haber kanalları bizde de çok izlenir özellikle CNNTürk ama sonra tansiyonumuz çıkıyor, şekerimiz fırlıyor ay ne olacak bu memleketin hali diye, artık az seyretmeye çalışıyoruz, sağlığımız daha mühim valla, sen kendini düşünmezsen kimse seni düşünmüyor çünkü. Sevgiler Vişnap.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...