karnın tok mu, kahvaltı ettin mi??

günaydın,
kahvaltı etmeden asla diyenlere;
her gün kahvaltı etmek  güne tok ve enerji dolu başlamamızı sağlar.
Hele ki kahvaltı da yumurta varsa;
*Maydanoz yapraklarını (çeyrek demet kadar)
* 2 yumurta ile iyice çırpın.
*1 kibrit kutusu kadar da beyaz peynir ufalayıp, karıştırın
*1 çorba kaşığı kadar tereyağını tavada erittikten sonra
*yumurtalı, maydanozlu, peynirli karışımı tavaya döküp,
ocağın altını da kontrol ederek, tavayı sağa sola sallayıp arkalı önlü pişirin.

Omlet tarifi de verilir mi demeyelim, burada üniversite öğrencileri var,
bazen kendi başlarına pişirebilmek istiyorlar, bize basit gelen pek çok tarifi
onlar yeni yapmaya başlıyorlar.
Kızıma ve oğluma sevgilerimi gönderiyorum.....

11 yorum:

  1. Ben de birazdan kahvaltı edeceğim, tereyağının yumuşamasını bekliyorum:))var ya omlet tarifi bal gibi de verilir, ben de yapmasını bilmem ve birkaç hafta önce harıl harıl nette omlet tarifi aradığımı çok iyi hatırlıyorum....o yüzden çok teşekkürler, eline sağlık, afiyet olsun. Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kızarmış ekmeğin üzerine tereyağ sürüceksin kesin:)) bayılırım, dilimlerce yiyebilirim ama tabii ki yemiyorum.Şu kilo alma korkusundan nefret ediyorum Müjde.Teşekkürler sevgiler..

      Sil
  2. Ennn sevdiğim omlet çeşidi. Bol maydonozlu ve peynirli..

    YanıtlaSil
  3. İade-i ziyaret için geldim karşıma Omlet çıktı. Herkes kısmetini yermiş :) Omlet deyip geçmemek lazım, hem besleyici hem de lezzeti garantidir. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sevgili Rabia, teşekkürler ziyaretiniz için.

      Sil
  4. Ellerine sağlıkkk harikaa...
    ben kahvaltı etmeden çıkmayanlardanım:)

    YanıtlaSil
  5. omlet çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık... Kahvaltı en önemli öğün. Ama aynı zamanda en çok da atlanan o maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle annelere önemli rol düşüyor kahvaltıyı sevdirme konusunda.

      Sil
  6. omlet yapıp instagram ve facebook sayfasında paylaşmalı. Kahvaltını sıkı yap, gününü iyi geçir di mi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...