bazen benimde böyle yapasım geliyor

ama büyüdüler artık tutuyorum kendimi...

12 yorum:

  1. Günaydııınlar, blogları açar açmaz bunu görünce ne çok hoşuma gitti bilemezsiniz bizim oralarda gadasını alıyım tabirini hala kullanırlar.(Kayserililer) Her ne kadar Kayseride hiç kalmadıysamda bilirim duyarım...Hem blog isminiz hem paylaşımlarınız o kadar sıcak o kadar samimi ki ben en çok da bunu arar oldum belki yaş ilerledikçe değerini daha bir bilir olduk samimiyetin ve içtenliklerin..sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınlar size de Şükran hanımcım. Benimde sizin bu içten yorumlarınız çok hoşuma gitti:) Teşekkür ediyor kocaman sevgiler gönderiyorum...

      Sil
  2. Gerçekten sabah sabah çok iyi geldi. Akşam olsa da oğlumu azıcık mıncıklasam diye içimden geçti... Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay hele küçükken mıncıklayın valla çabucak adam oluyorlar, ne zaman geçiyor zaman böyle anlamıyor insan.

      Sil
  3. Hahahaha:)))))benim büyük yeğenim de 27 yaşında ama gözümde 2,5 gibi hep kuzum diye sesleniyorum:)))))))))sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çocuklarımız hiç büyümüyor gözümüzde,güzel bir paylaşım.Selamlar..

    YanıtlaSil
  5. Benimkiler daha portakalda vitamin ve ben o portakalı bile bulamadım daha :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşeyin bir zamanı var derler Melo Dram. şimdi tam da portakal zamanı kimbilir belki???

      Sil
  6. Hahhaha, tıpkı ben.
    Ben bazen bunaltıyorum da, seveceğim diye... "Anne yaaa" diyor :)

    Sabah sabah çok iyi geldi, sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Hahaha :)) koptum gülerken kendimden geçtim çok tatlıı):

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...