Ters Yüz (olamadık bir türlü)

an itibariyle ben;  
seçim olmuş, hoop 2 saate sonuçlar gelmiş, ne zaman açtınız ne zaman saydınız
 ne zaman götürüp teslim ettiniz..
madem oylar yine başa saracaktı 7 haziran niye oldu,
niye o kadar canı verdik ki toprağa, kader mi diyeceğiz.. 
Maç sonucu gibi 'dat di di dat dat' dışarda kutlama yapan araba sesleri..
Ne kutluyorsunuz, toplumun hepsi kutlamıyorsa , çoğu yaralıysa neyin
zafer çığlığı bunlar.
Artık bıktığımız balkon konuşmaları,
tüm TV lerde aynı yayınlar , neredeyse 14 yıldır aynı
bakış açısıyla yönetilmek, inadım inat değişmeyen koltuğa
yapışık muhalefet liderleri, bu nasıl bir kara kuru rüyadır ya hu!!
Off oturup film izlerim ben;

Riley henüz 11 yaşında bir çocuk , annesi ve babasıyla başka bir şehire taşınınca ,
bu yeni duruma alışana kadar zihni alt üst oluyor..
Lider olup Riley'nin hep mutlu olmasına çalışan ''Neşe''
''üzüntü'' , ''öfke'',''korku ''ve ''tiksinti'' karşısında Riley in zihninde büyük bir mücadele
verip onu bu yeni hayata alıştırmaya çalışır..

 
çocuklar için belleklerimizin nasıl çalıştığı sanırım bu kadar iyi anlatılabilirdi.
Riley, anne ve babası üzerinden anlatılan zihin faaliyetleri ile ilgili film ,
bence çocukların kaçırmaması gereken bir film,
 
Şu an bay ''Öfke '' gibi olsam da;
Film güzeldi...
 
 
Belleklerimizin yeni umutlar yeşertebileceği ,
güzel bir Kasım diliyorum...
 
 
 
 


4 yorum:

  1. Mehtap'çığım valla kabus gibi...:( neresinden baksak normal değil bu olanlar, hayır dünyanın hiçbir yerinde bir parti iktidarda kaldıkça oylarını arttırmaz, yıpranır çünkü, yani böyle hile vs. olmasa bile yıpranır ve bir dönem sonrasında düşüşe geçer, İngiltere'de Thatcher, sonra Blaier 'in işçi partisi, Fransa'da sosyalistler vs. hepsi de bir süre sonra inişe geçtiler. akp'de bu iniş 7 haziranda kabak gibi meydandaydı. Ama büyük hile döndürerek, muhtarları vs. satın alarak böyle yaptılar :(
    Zaten işleri güçleri üçkağıt....:(

    Film güzele benziyor...:) çizgi filmleri severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok anam bizimki düşüşe değil arşa doğru ilerliyor, hakkımızda hayırlısı olsun diyor, en güzel avunma şekli ya müzik dinliyor ya çizgi film izliyor ya yemek yapıyorum..
      Sevgiler Müjdecim...

      Sil
  2. Hic acma o konuyu...bundan boyle laylaylom...hakkinizda hayirlisi diyorum..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Emelcim, Sözcü yü bile bıraktım, siyaset dinlemeyi koydum bir kenara, tv de artık
      laylaylom lara takılıyoruz, bol film izleyip, yemek yapıp , kitap okumaca..Ruh sağlığımı bozamayacağım , nasıl istiyorlarsa öyle olsun.. Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...