HANGİ DİZİLERİ SEYREDİYORSUN???

Sonbahar gelip akşam saatleri uzamaya başlayınca olumsuzlukları onca yazılıp çizilse de
 TV karşısında geçirilen saatler çoğalıyor,
diziler ,maçlar ,yarışmalar evlerimizin baş konusu olabiliyor.
Valla dizileri eğer oyuncuları ve konusu ilginçse es geçmiyoruz, seyrediyoruz.
Şu ara gösterilen dizilerin özellike 1. bölümleri adeta Türk Filmi tadında , tüm konu
tüm heyecanı  ve oldukça uzun süren bir bölümle zevkle seyre sunuluyor,
hele arada reklamda olmazsa bal dök ye...
Pazar akşamına konulmasına rağmen ''Hatırla Gönül'' favorim oldu,
Gökçe Bahadır a zaten hayranım, ilk Hayat Bilgisi 'nden hatırlıyorum, sonra oynadığı
dizilerin hepsini takip etmişimdir.. Onur Saylak her dizide farklı bir dış görünüş çizip
şaşırtıyor, çok başarılı ,Engin Öztürk yakışıklı sarışın jön ,iyi bir oyuncu..

Konusu dediğim gibi ilk bölümde verilip kim nerede duruyor açıklandığı halde yine de
kendilerini zevkle izletmeyi başardılar, umarım uzun uzun bakış ve havalı ağır yürüme sahneleri,
arada çekilen müzik kliplerine fazlaca yönelip bizi bıktırmadan diziyi devam ettirirler,
emeğe yazık olmasın...

Güzel bir hafta diliyorum, ağzımızın tadı bozulmasın...

6 yorum:

  1. Kiralık Aşk' a bakıyorum denk gelirsem onun dışında takip ettiğim bir dizi yok. TV de o kadar çok dizi var ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok yerde adı geçiyor Kiralık Aşk ın ama hiç seyredemedim dediğin gibi o kadar çok dizi var ve çoğunu aynı güne sıkıştırıyorlar ki biz de de 2 göz var yani, sevgiler...

      Sil
  2. günaydıııın :) ben tabiki paramparça,çilek kokusu ve maral izliyorum.optumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günadın tatlı Tuğçecim, Paramparça da hemfikiriz ama Çilek Kokusu ve Maral a hiç denk
      gelemedim, sevgiler...

      Sil
  3. Ben de O Hayat Benim, Güllerin Savaşı ve Kaderimin Yazıldığı Gün'e bakıyorum. Ama tv2 kanalından Öyle Bir Geçer Zaman ki tekrar gösteriliyordu. İlk bölümleriymiş. Zevkle tekrar baktım o dizinin üzerine dizi tanımıyorum. Ama ikinci sezonla birlikte hele sonlarına doğru fazla ağlak olmuştu, nefret etmiş artık bitse demiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güllerin Savaşı nı bende aynı zevkle izliyorum ama Efsun a bayıldığım için O Hayat Benim ve Kaderimin Yazıldığı Gün ancak 1 sezon seyrettim, Özcan Deniz'in o güzelim karısını sosyetik köy güzeline tercih etmesine daha da dayanamadım:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...