karanlık

Artık anladım ki bu memlekette yaşadığım sürece her an şaşıracak bir şeyle karşılacağız. Yok artık bunu da gördük daha da bir şeye şaşırmam derken öyle bir şey oluyor ki apışıp kalıyoruz.
Şu an saat 18.00 saat 10.36 da elektrikler gitti biz de sanıyoruz ki bizim mahalle de kesik ,internete bir baktık ki ortalık yıkılıyor tüm Türkiye karanlığa bürünmüş ve saat 18 itibariyle ne bir açıklama ne bir gelişme var üstelik 3-4 saattir internette kesik, cep telefonları çekmiyor,bunları yazıyorum çünkü bu yaşıma kadar en son böyle bir kesintiyi ki o zaman da sadece Marmara bölgesini kapsıyordu böyle bir elektrik kesintisi olmuştu ,sebebi de malumdu, üstelik internet falan da yoktu, belki paylaşırım ..
bizim mutfak da bugün elektrik kesik akşam yemek menüsü kahvaltı..

...2 gün sonra;
bugün hala neden elektriksiz kaldık bilemediğimiz gibi o karanlık günde
 bir de lanetlediğimiz terör saldırısı ile Savcı Mehmet Selim Kiraz şehit edildi.
Dün Vatan Emniyet Müdürlüğüne saldırı da bulunuldu..

Benim mutfak radyosu hiç iyi haberler vermiyor, bunlara kulaklarımızı tıkayamayız,
gündemden habersiz yaşayamayız..
Ne zaman iyi haberler duyacağız bilmiyorum...

6 yorum:

  1. Umarım bu kötü günler geri gelmemek üzere gider güzel ülkemizden.Durumlar gidişatlar çok endişe verici neler olup bitiyor anlamış değilim, ama bir oyunlar oynanıyor dış güçlerce gibime geliyor.Rabbim kötülere fırsat vermesin güzel ülkemizi korusun güzel duyarlı paylaşımın için çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle biz buz dağının su üzerini görüyoruz ya da gördüğümüzü sanıyoruz, kimbilir neler oluyor da ruhumuz duymuyor duyduğumuz onun için anlamsız geliyor. Sevgili Vişnap çok kere karar veriyorum amaan takmıycam dinlemiycem diye ama bu ülkede yaşıyoruz en nihayetinde ve olup biten bize de dokunuyor bir yerden. Güzel duan için amin diyorum, sevgiler.

      Sil
  2. :( Maalesef bu ülkede elektrikler kesildiği zaman asla iyi şeyler olmuyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sebebini açıklarlar da bizde öğreniriz neyse ki kedi medi diyemediler bu sefer..

      Sil
  3. Haberleri an an takip ettim ama hersey oyle basit konusuluyor ki... su elektrik kesintisine gercekten bir anlam veremedim, Nilgun hanima da katiliyorum, kimin ne yaptigi belirsiz maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bugün kaçıncı gün hala sebebini bulamadılar, her türlü komploya açık ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...