Karnıbahar salatası


*1 küçük karnabahar,
*2 adet kırmızı biber,
*1 çay bardağı ceviz,
*1 diş sarımsak,
*1 su bardağı yoğurt,
*yarım demet dereotu,
*1 çay bardağı salatalık turşusu,


-Karnabahar tuzlu suda haşlanır, ufak ufak bölünür.
-Soğuyunca ufak ufak parçalanmış ceviz, küp küp  küçük doğranmış kırmızı biber,
minik kesilmiş salatalık turşusu karnabahara karıştırılır.
-Sarımsaklı yoğurt ve ince kıyılmış dereotu ilave edilir, tuz serpilir.

--İçinde ne olduğunu söylemezseniz ,ilk kez yiyenler kesinlikle karnabahar yediklerini
anlayamıyorlar:))

Leziz bir salata, çok sevdiğim bir arkadaşımda yemiştim ,günümde yaptım çok beğenildi,
ister çay sofralarında ister yemek sofralarında güzel bir çeşit...

ağız tadı yerinde mutlu bir gün diliyorum...



8 yorum:

  1. Afiyetler olsun canim..guzel bir tarif saglikli bir salata..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Mehtap'cığım sarımsaklı, yoğurtlu her şeye hele böyle hafif tariflere bayılıyorum mutlaka yapacağım..eline sağlık...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

    Uzun zamandır plandığım blogger buluşmasını, sevgili Saglıklı Mutfak Hilal ile gündeme getirmeye karar verdik.

    Bundan bir kaç sene önce yaklaşık 120 kişinin katıldığı bu güzel buluşmayı yenilemek ve siz blogger dostlarımızla tanışmak istedik.

    İstanbul'da bulunan tüm moda, yemek, teknoloji, anne-bebek, gezi, mekan, fotograf, dekarasyon, makyaj yazan tüm blog yazarları bu buluşmaya davetlidir.

    Bizlerle keyifli bir kaç saat geçirmek isterseniz, yapmanız gereken bulusma2014@gmail.com adresine isim, soyisim ,blog adı ve telefon numaranızı yazarak "Geliyorum" demek.

    80 kişi ile sınırlı olan bu güzel buluşmada sizleri çok güzel hediyeler bekliyor olacak.

    Haydi acele edin. Katılım ücreti 25 Tl dir.3 mayıs 2014

    Sormak istediğiniz her bilgi için bizlere, bulusma2014@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. gelmek istiyorum kısmetse sevgili Sevil kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  5. Emelcim ,Müjdecim, Şulecim kocaman
    sevgiler...teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir tarif ama gelecek kışa kadar karnıbahar almamaya karar verdim. :)) Çünkü bu kış çok yedim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Evet bizde de kışın en çok pişen sbzelerden karnabahar:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...