Salçalı Yumurta (Dostbahçesinden)



herkese günaydın olsun inşallah ,
henüz haberlere ,twittere bakmadan kahvaltımı yayınlayayım dedim,
aksi halde memlekette olanlar insanı bir balon gibi söndürüyor.

Sevgili   Dost Bahçesinden Lezzetler de gözümün takıldığı bir tarifi yapmadan geçemedim .
bazen bir yemeğe aklım takılıyor , denemeden içim rahat etmiyor..
Emelcim bu tarifi iyi ki vermiş.
Ben biraz peynir de ilave ettim, Ezine peynirinin yakışmadığı şey yok ki..

-2 yumurta,
- 2 adet çarlıston,
-kibrit kutusu:) büyüklüğünde peynir,
-1 kaşık tatlı biber salçası,
-zeytinyağ,
- 1 adet lavaş ekmeği(tortilla )

Ömere dedim ki bu tarif Kanada'dan..
bayıldık ,kahvaltımıza renk kattı...

                                                                            AFİYET OLSUN....









10 yorum:

  1. Benim de çok seveceğim bir lezzete benziyor bu.

    YanıtlaSil
  2. guzel bır kahvaltı tarıfı elıne sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ooo çok güzel bir kahvaltılık hem Emelin hem senin ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz vuslaTcım...Günaydın olsun..

      Sil

  4. Tam çay saati için uygun bir tarif. Emel'in bloğunda da okuyup ilgimi çekmişti. Artık tembelliği bırakıp denemek lazım.
    Ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hem kolay hem doyurucu hem lezzetli... teşekkürler, sevgiler..

      Sil
  5. Ben bunu Adanalı bir arkadaşımdan öğrenmiştim.Hatta ilk yaptığında şaşırarak eminmisin,nasıl olur ki desemde yedikten sonra tadına bayılmıştım.Ellerine sağlık.O günden sonra da severek yediğim bir lezzettir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk kez Dostbahçesinde gördüm aklıma yattı, gayet lezzetli ve çeşide açık .sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...