ELMAS KURABİYE

bu ismi afili kurabiyeler komşu SEYYAHGÜL den.
Başka yerlerde de var ama ben ilk onda görüp pişirmeye karar verdim,
çocuklar parmaklarını yaladı,

içinde ne var bakalım;

*1 paket Teremyağ
*1 çay bardağı pudra şekeri,
*1 yumurta,
*3-4 kaşık kakao,
*1 paket kabartma tozu,
*1 çimdik tuz,
*3-4 su bardağı un,

Üzerinde ne var?
*1 çay bardağı kadar toz şeker,
*fındık kreması.

-Teremyağ, yumurta ,pudra şekerini karıştırıp, kakao,kabartma tozu,tuz ilave edip, unu da yavaş yavaş yedirelim.
-Kulak memesi yumuşaklığında olan hamurdan ufak parçalar kopartıp toz şekere bulayalım.
-Tepsiye dizip, ortalarını parmakla bastıralım ki çukur olsun pişince.
-170 derecede yarım saat pişirelim.
-Pişen kurabiyelerin üzerlerine birer çay kaşığı fındık kreması sürelim.
-Sık yapılacak kurabiyeler arasına katalım.
AFİYET OLSUN...  

GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLERİM.
(İstanbul'da cumartesi -pazar yaz ayları sıcaklığında geçecekmiş..
Yuuupppiii diyorum)                                               

32 yorum:

  1. Ismini sevdim ne guzel Elmas Kurabiye..ellerine saglik canim..keyifli bol kurabiye yemeli hafta sonu diliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kim koyduysa aklına , neşesine sağlık:) sevgiler Emelcim..

      Sil
  2. Mmmm inside kendide nefis eline saglik Mmmm.

    YanıtlaSil
  3. denemek istediğim bir kurabiye.ellerine sağlık canım.nefis görünüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. MEHTAP'IM CANIM
    ABLASINDAN KURABİYE DE Mİ YAPARMIŞ:)
    ELLERİNE SAĞLIK
    İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNDİR
    ALLAHA EMANET OL CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmez miyiz, bayıldı herkes, teşekkürler:))

      Sil
  5. Ellerine sağlık Mehtapcığım.. Çok güzel olmuş..Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  6. nu kurabıyeyı merak ettım bende deneyeceğım

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık şekerim, harika olmuş.
    Afiyet, bal, şeker olsun.
    kalori olmasın :)

    YanıtlaSil
  8. Görüntü çok çekici, fındık kremasıyla mükemmel olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Elmas kurabiye:))Görüntüye bakınca bu kurabiyelerin adını fazlasıyla hakettiğini anlıyor insan :)ellerine sağlık canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ,üzerindeki şekerler şıkır şıkır parlıyor...Sevgiler..

      Sil
  10. bayıldım görüntüye,süper si canım,ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili Mazes..

      Sil
  11. fotoğraf ye beni yap beni diye bağırıyor=)))) ellerine sağlık
    hiç denemediğşm bir tarif paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de durma yap,beğeneceksiniz..

      Sil
  12. ahaaaa, ben bu tarifi deneyecektim unutmuşum :S şimdi gelince gördüm :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kurabiye canavarı:) hoş geldin..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...