MİM rengarenkkk


Karlı bir günde ''Gökkuşağı ''mimi.Sevgili  SEYYAH GÜL den.
havaya çok uygun ,çünkü kitap okuma evde olanlara güzel bir seçenek.
Üstelik 21 Aralık.Nihayet geldi de insanoğlu büyüüük merakından kurtuldu.
Koşturmacalara devam ediyoruz.
İstanbul'a n'oldu derseniz ,kar azıcık yüzününü gösterdi,hoop okullar tatil.
Kar tatili,alışkınız...Çocukların bayıldığı  müjde..

En son gökkuşağını Edirne'ye giderken görmüştüm gökyüzünde.
Kocaman ve hayatımda ilk kez gördüğüm şekliyle 2 tane üst üsteydi,
muhteşem bir görüntüydü..
Bende kitaplığımın bir rafını üstüste iki gökkuşağı yaptım..
Gerçi o harika renklerin her tonunda kitabım yoktu, ama olsun benim gökkuşağımda bu renklerdeki
su damlalarından oluştu.

Üstelik bu sayede kitaplarımında bir kısmı resimlenmekten nasiplerini aldılar..
İşte böyle benim renkli su damlalarından oluşan ebemkuşağıda bu olsun..

Yorum bırakan herkesi de mimledim haberiniz olsun...

Gününüz sıcacık,  hafta sonunuz eğlenceli , mutlu geçsin diyorum, sevgiler.....

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. senin gökkuşağınıda görmek isteriz Şirine:)

      Sil
  2. Blog tanıtımında sıra sana geldi ama bu headerda sadece isim çıkıyor. Resimli bi header yapabilirsen çok sevinicem halledince bana mail at yaptım diye bloğunu hemen tanıtayım sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah Ececim, bak iki tespitine katılıyorum; 1-yapabilecek miyim??
      2-yapabilsem bende çok sevineceğim...Çok teşekkür ederim ,unutmayıp not bıraktığın için. Yaptığımda ilk sana haber vericem, kolay gelsin ,sevgiler...

      Sil
  3. Kitaplarını çok sevdim, hatta büyüteçle baktım isimlerine. Aynı mimi cevapladığım için muafım ben. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biliyorum,okudum sizin mimi,iyi akşamlar İlhan bey..

      Sil
  4. Seninde günlerin ve hafta sonların sıcacık geçsin...gökkuşağı gibi renkli:)))

    YanıtlaSil
  5. ne şeker bir post olmuş böyle :)))

    vede bu yaşıma geldim hala çift gökkuşağı göremedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kelimeyle muhteşem bir görüntüydü...

      Sil
  6. ne kadar güzel olmuş:)))gökkuşağı Ankara'ya özgü bir şey mi bilmiyorum ama sıksık görüyorum...fotoğrafını çekmiştim hatta bir gün..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cümlem tuhaf olmuş sanki gökkuşağı her yerde görülmüyormuş gibi olmuş:))) sonradan baktıp da. Ankara'da sıksık olması Ankara'ya özgü mü demek istemiştim İstanbul'dayken çok nadiren görürdüm mesela...

      Sil
    2. yoo gayet anlaşılır bir cümle Bücürük. İstanbulda deniz kendini daha çok seyrettirdiğinden galiba gökyüzünü ihmal ediyoruz:)ama düşündümde evet o kadar çok görünmüyor gökkuşağı buralarda...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...