Kahvaltı🍵

 
 
Çocuklara ayrı kahvaltı;
 
 
bize ayrı kahvaltı;


haftanın ilk günü ,hava buuuzz.⛄Kar yağsa tutar,kuru bir ayaz var sabahın ilk saatlerinde.
Caddede titreşerek koşuşturanları gördükçe, dışarda çalışmak zorunda olanlara kolaylıklar diliyorum.
 
Sabah en zor sorulardan biri bugün ne pişirsem?
Bi kahve pişirip kendime öyle düşünsem daha iyi olacak galiba..
bu arada söylemeden geçemeyeceğim ;
Dün bizim ev şenlik yeriydi benim açımdan.(sarı-kırmızı )🎆🎆

Canlarım ya çok üzüldüler,n'apalım bu sefer biz bir başka sefer onlar maç bu işte.

 hepimize güzel bir gün diliyor ve sevgiler gönderiyorum..💐

44 yorum:

  1. nutella..ama ekmeği sürmeden kaşıkla aliim ben onu :)bizim evde şenlik gibiydi valla,teyzem eniştem ben babam ve babamın arkadaşı:)napalım kaybetmeye alışsınlar biraz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo sizin tirbünde iyiymiş,babam yalnız kalmış aranızda,bize geleydi bizde Fenerliler çoğunluktaydı:)Bu arada gözün aydın anneciğin geldi..

      Sil
  2. oh çok güzel ,çalışınca bu kahvaltıları ev de bulmak çok zor çok,nadir olabiliyor..afiyet olsun cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çalışırken çoğu zaman pastanelerden kahvaltı ederdim şimdi evde zevkle kahvaltı etmenin tadını çıkarabiliyorum.TEŞEKKÜRLER.

      Sil
  3. Kahvaltılar çok iştah açıcı duruyorlar :) bende senin gibi bugün ne pişirsem diye düşünenlerdenim çözümü makarna ve et sote ile buldum ve hazırlamaya başladım

    YanıtlaSil
  4. ikinci tabak bize göre tabiki yaz domatesi ve salatalığı olursa diğer tabak çocukların içine düştüğü lezzet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz domatesive salatalığı fikrine kesinlikle katılıyorum.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. ben nasıl bir sevgidir bu bilemedim.Bayılıyorlar.Gerçi bende Chokellaya aynı ölçüde sevgiyle bağlıydım:)O zaman Nutella yokmuydu yoktu galiba..

      Sil
  6. nutellalı ekmekden bende isterim :))
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. nutellalı ekmek ve süttt buna ben bile hayır diyemem ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklara sabah akşam süt şart...

      Sil
  8. ellerine sağlık ikiside harika şanslılar:)

    YanıtlaSil
  9. aynen öyle çocuklar ayrı büyükler ayrı :) afiyet olsun arkadaşım...

    YanıtlaSil
  10. ıkıncı kahvaltıyı alıyım=)))) ellerine saglık canımmm
    soguk her yer buzzz ankaraya kar yagdı bugunnn

    YanıtlaSil
  11. Bende çocukların kahvaltısından alabilirmiyim.. Lütfen.. Aaaa ama bugün pazartesi vede kahvaltı saati çoktan geçti:((

    Sevgiler canım benim. İyi haftalar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Canım,
    ellerine sağlık. Domatese de bayılırım ama çocukların kahvaltısına da hiç hayır diyemem.
    Pazar mutluluğunun devam etmesini dilerim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. ikinci tabağı ben alayım canım.ellerine sağlık.afiyet olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Gururluyuz çünkü cim bomluyuz diyerek çocukların kahvaltısını tercih etsem. :))Nutella bu yüzyılın en büyük buluşudur bence. Bu arada sizi kutluyorum yumurtanın pişme ayarı mükemmel. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cim bom hatırına çocukların kahvaltısından size de ikram ederim tabi:)Cola bir Nutella iki ..çocukların sevgilisi ..teşekkürler..

      Sil
  15. eh artık kış geldi, havalar soğuyor, bence de dışarıda çalışanlara ALLAH kolaylık versin...

    YanıtlaSil
  16. nutellalı tabak lütfen, az kilo var zaten, ama bu havalarda da enerjiye ihtiyaç var yani, bizde dün üzülen taraf olduk. top yuvarlak, herşey kısmet. iyi geceler dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim bizde de üzülen 3 taraftar vardı ama n'apalım bu sefer böyle.Sevgiler canım...

      Sil
  17. Kahvaltı tabaklarını çok severim :) ister Nutellalı ister yumurtalı, ne olursa yerim :)

    Gs taraftarı olarak aldık maçı, birazda biz sevinelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet günün een önemli öğünü olduğu kesin. Sevinme olayına katılıyorum:)

      Sil
  18. sanada bir dilim verelim Şirine:)

    YanıtlaSil
  19. sana da iyi bir hafta dilerim VuslaTcım.

    YanıtlaSil
  20. ÖNCE BİR DİLİM NUTELLAI EKMEK ALAYIM SONRADA SENİ MİMLEDİĞİMİ SÖYLİYEYİM
    HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mim mi!!bakıyım hemen neymiş:) Sevgiler canım...

      Sil
  21. İkisine de bayılırım canım..

    YanıtlaSil
  22. Mehtapcım nutellaya bayılırız sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  23. Sizin canınız yok muuu :) nutellasız olmazzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa canım ben sürerken tadına bakıyorum ,merak etme:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...