Cevizli Lokum Kurabiye



Lokum içinde değil yalnız ,tadında var...
Ağzımız tatlansın.

*250 gr margarin,
*2,5 su bardağı pudra şekeri
*1 su bardağı ince çekilmiş ceviz,
*1 yumurta akı,
*1 paket kabartma tozu,
*Alabildiği kadar un(4 bardak kadar yetiyor)

-Oda sıcaklığındaki margarinle ,pudra şekeri,yumurta akı,un ve kabartma tozu yumuşak bir hamur haline getirilir.
-Tezgaha alınan hamur un serpilen zeminde açılarak arasına cevizler konulur,
hamur rulo şeklinde sarılarak,ikişer parmak genişliğinde kesilip  fırın tepsisine dizilir.
-150 derece de 25 dakika kadar pişirilir.
-Fırından aldıktan sonra üzerine bolca pudra şekeri elenir.


Afiyet olsun...

37 yorum:

  1. Harika görünüyor hepsi, ellerinize sağlık. Komşu olacağımıza sevindim. Görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Hmm hakikaten lokum tadında olduğu net belli bu kurabiyenin, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım lokum gibi olduğu görünüşünden belli..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. gerçekten lokum gibi.nefis nefiss.ellerine sağlık canım.hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. epeydir bakamadım bloguma.Salı oldu bile,güzel günler dilerim canım...

      Sil
  5. cevizli güzel olur ,ellerine sağlık harika görünüyorlar

    YanıtlaSil
  6. Ellerine emklerine saglik afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  7. çok da lezzetli görünüyor
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. Off çok lezzetli görünüyor:) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. eminim çok güzel olmuştur...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglik canim.kahvemin yanin da olsa harika olurdu.

    YanıtlaSil
  11. Açıkçası merak ettim... Hafta sonu kızımla beraber yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoşcum umarım beğenirsiniz...Kolay gelsin.

      Sil
  12. Amanda aman ne lezzetler çıkarmış kızımdan. Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
  13. Bu lokumlardan çayımın yanına uzatıver bakalım birkaç tane..:))
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  14. Lokum lafı bile beni iştahlandırıyor hımmm anladım lokum tadında ellerine sağlık canım sevgilermle...

    YanıtlaSil
  15. Lokum deyince bir canım çekti ki sandım içinde lokum var.Sonra bakınca tadının lokum gibi olduğunu demişsin ya hemen yapasım geldi.Ellerine sağlık canım ...

    YanıtlaSil
  16. Ya bu nefis bise yaaaa,hepsini yediniz mi????))))afiyetler olsun efendim
    Sevgiyle ve dostca kalin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bereketli oldu ,kalmış olabilir sana da.Sevgiler...

      Sil
  17. Harika görünüyor, türk kahvesinin yanında süper olurdu:))
    ellerine sağlık canım, hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
  18. harika bir görüntü ellerine sağlık hayatım..

    YanıtlaSil
  19. Çok severim ellerinize sağlık tam lokum olmuş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...