Sabahlar aydın olsun..
Benim  hanemde de  Fincan Teyze nin etkinliğinde bahsettiği Cicik Boğaz Çocuklar 'ın
büyümüş halde olanı ,tam büyümese de ergen olanı diyelim mevcut.
Sabah kahvaltılarımız hala (yaş=15) problem.
-Ne yiycem annecim ben???
nidası duyulur her sabah mutfakta..

İşte bir tarif, sabah kahvaltılarında çözüm olsun diye yapılmıştır;

-Tost ekmekleri tereyağla hafifçe yağlanır,
-Kabukları soyulmuş domatesler zeytinyağda şöyle bir öldürülür.
-Sucuklar ufak ufak doğranır.
-Fırında ızgara telinin üzerine dizilen ekmeklere domateslerden bir iki kaşık yayılır.
-üzerine sucuklar serpiştirilir.
-Bol kaşar peyniri rendelenir.

Fırında peynirler eriyene kadar pişirilir.
Bizim cicik boğaz buna hiç itiraz etmez.
Bu hafta sonu bu tarifimi Fincan Teyze 1.Cicik Boğaz çocuklar ne yer? etkinliğene gönderiyorum.
Haydi çocuklar yiyin bakalım beğenecekmisiniz...

38 yorum:

  1. Ekmek pizası gibi yenir..Ellerine sağlık tatlım gerçek bir pratiklik..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların damak tadına göre yiyecek hazırlamadan olmuyor işte,dediğin gibi buda ekmekten pizza ,sevgiler canım.

      Sil
  2. Hayırlı Cumalar, ellerinize sağlık. Pratik ve enfes bir tat, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  3. Ekmek pizzası tost ekmeğinde bir başka güzel oluyor. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık normak dediğimiz ekmekler eskisi gibi olmadığından tost ekmeği kullanır olduk bu tip tariflerde.Sevgiler Haticecim..

      Sil
  4. Çok severim ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Canan..

      Sil
  5. bende sık sık yaparım güzel ve pratik
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. bende çok severim fırında ekmek :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. hoşgeldin Günlükçü bayan.Bloğun çok hoş,hayırlı olsun..

      Sil
  8. Ellerine sağlık bende kızıma çok sıklıkla yaparım ama ben yumurta ile kaşar çırpıp üzerine sucuk.sosis artık ne varsa onunla süslüyorum.Elektrikli ızgarada pişiriyorum.kızım ekmek üstü pizza diyor hatta :)kızına afiyet olsun seviler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handecim seninde ellerine sağlık.Dediğin gibi evde ne varsa ,ekmek üstü çareler sınırsız galiba.Sevgiler..

      Sil
  9. Ellerine sağlık bende sık yaparım, afiyetler olsun:))

    YanıtlaSil
  10. helede okuldan gelen çocuklar bayılırdı benim oğlum harika yapmışsınız sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürle Asiye.Okuldan gelip iştahla bir şeyler yemelerine bayılıyorum çocukların..

      Sil
  11. ellerine sağlık..çok pratik ve lezzetlidir.sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Kolaycaxik hemde lezzetli .ellerine saglik canim..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam dediğin gibi sevgili dostbahçesindenlezzetler..Sevgiler sana..

      Sil
  13. Enfes gozukuyorlar, resme bakarken istahim kabardi! Ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bilginannneler..

      Sil
  14. Nefis bir kahvaltılık ellerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağılık,benim çocuk 15 yaş yazmışsın ,gülümsedim,içimden :durrrr,daha neler göreceksin dedim,benim küçük (22 yaşında),her şeyi çok sever ,hele eti...şimdi vejeteriyen olmaya kalkıştı...dur daha, bu çocuklarda daha neler göreceksin canım,her şey bol ya,şimardılar şimdiki çocuklar,şimardılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol yani Mazes çook güzel moral vermişsin .Diyorsun ki her yaşlarında ayrı uğraştırıyorlar yok yok haklısın biz bunları şımartıyoruz...

      Sil
  16. ne şanslı çocuklar:)))şifa olsun

    YanıtlaSil
  17. Bak görünce ne kadar uzun süredir yapmamışım aklıma düşürdün, en kısa zamanda yapmalı çok severim pratikliğini lezzetini .Canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  18. hem besleyici, hem pratik, hem lezzetli.. daha ne olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de:) sevgiler PINKYFASHION...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...