Yoğurtlu Kek(Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği)

Baktım ki Füsun'un Mutfağında çay saati etkinliği var bende hemen bir kek yapıp gideyim dedim.
İçi kakaolu -sade iki renkli ,üzeri fındık parçalı yumuşacık bir kek;
MALZEMELER;
*3 Yumurta,
*1 su bardağı yoğurt,
*2 su bardağı toz şeker,
*1 su bardağı sıvı yağ,
*3 su bardağı un,
*2 çorba kaşığı kakao,
*1 paket kabartma tozu,
*1 paket vanilya,
*üzeri için 2 çorba kaşığı kadar kıyılmış fındık,

Malzemeler oda sıcaklığında olacak,
Yumurta ve şeker çok iyi çırpılacak,
çırparken içine yoğurt ve sıvı yağ ilave edilecek,
en son kabartma tozu ilaveli elekten geçirilmiş un katılıp karıştırılacak.
İyice yağlanmış hazır haldeki kalıbımıza kek hamurunun yarısın döküp,kalanına kakaoyu ilave edip,
karıştırarak üzerine ilave edicez.
Önceden ısıtılmış fırına 180 derecede verip, yarım saatte kabaran kekimizi çayla afiyetle yiyeceğiz.
Sevgili Füsun ve misafirlerine....
                                                             AFİYET OLSUN....

12 yorum:

  1. hEPSİNİ FÜSUNA MI GÖTÜRECEKSİN UCUNDAN AZICIK BANA VERMİYECEKMİSİN?:((

    YanıtlaSil
  2. ayıp ediyorsun,kocaman bir dilim verdim gitti,afiyet olsun canım..

    YanıtlaSil
  3. Ben kekleri çok severim...Hele de 1-2 gün dinlenen kekin tadına doyulmaz..

    YanıtlaSil
  4. bu ziyafet balkon da sanırım en güzel yanı da bu açık havada çay keyfi afiyet olsun

    YanıtlaSil
  5. oh ne iyi etmişsiniz ellerinize sağlık.
    hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  6. keke piştiği gün taze taze, çay eşliğinde bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. tarifi yayınladım ellerine sağlık canım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Sıcak keke bayılırım ve kekiniz çok lezzetli görünüyor zor tutuyorum kendimi yapmamak için, bu saatte yersem gelsin kilolar:)

    YanıtlaSil
  9. şahane görünüyor...canım da nası tatlı çekmişti :)

    ben de seni bloğuma beklerim :) www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Bir evde kek piştiğinde yayılan koku kadar huzur veren bur koku yok bence.
    Olsada yesem.
    Ama keki özellikle fırından yeni çıkınca sıcak sıcak seviyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Artık peşinizdeyim. Ben de sizi beklerim, mutlu olurum.
    www.yediklerim-yaptiklarim.blogspot.com
    Tülin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...