Sosisli mini pizzalar

(Çocuklara özel olsun bu pizzalar)
*Yumuşak,125 gr margarin,
*1,5 su bardağı ılık süt,
*1 yumurta,
*1 paket maya
*5 su bardağı un,
*1tatlı kaşığı şeker,1 tatlı kaşığı tuz

-Unumuzu eleyip, ortasına şekerli sütle karıştırılmış maya, tuz,margarin ,yumurta konulup,yoğurarak elde edeceğimiz hamur ,kabarana kadar ılık bir yerde,üzeri örtülü mayalandırılır.
-Mayalanan hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar koparılıp,el ile çay tabağından biraz büyük açılarak,yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizilir. Üzerine bir fırça yardımıyla ,biraz eritilmiş yağ sürüp,bir süre daha mayalanması beklenir.
SOSİSLİ HARÇ:
*2 çorba kaşığı salça biraz suyla ezilerek açılır,
*10 tane haşlanarak ufak doğranmış sosis,
*tuz ,karabiber, kekik,
*1 kahve fincanı zeytinyağ ,
konularak karıştırılır.

-Hazırlanan sosisli harç pizzaların üzerine konulup,kaşar peyniri rendesi serpilir ve 180 derece ısıdaki fırına verilir.

Biraz uğraştırsa da tek tek ve ufak porsiyonlar halinde olması ikramı kolaylaştırıyor.

                                                       AFİYET OLSUN 


 

23 yorum:

  1. Evet sever bunu cocuklar eline saglik olsun canim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgili Mutfak dili.

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım,
    sadece çocuklarmı büyüklerde sever :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın Siyahkuğu bende bayılıyorum pizzaya..

      Sil
  3. afiyetler olsun canım. harika olmuş ellerine sağlıkkk...:))

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  5. Siyah Kugu nun dedigi gibi sadece cocuklarami bizde istiyoruz:) Ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklar bahane,zaten bir yemeği çocuklar sevdi mi büyükler bayılır kesin.Sevgiler..

      Sil
  6. Kızıma öğlen yemeğinde yapıcam bu pizzalardan..
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Pudra ŞekeriM:) ziyareti iadeye biraz geç gelebildim:(( harika nefis bir blogun var ellerine emeğine sağlık...
    Seni izlemeye aldım sende beni alırsan daha sık görüşürüz:))
    Evettt bugün çocuk bayramı ve bizlerde biraz çocuklağumuza dönelim derim 23 Nisan kutlu olsunnn...
    Blogundan Şanlı Bayramızı aldım kendi bloguma ekledim. sevgilerimle canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Banu hoşgeldin.Ben seni takipteyim zaten:)
      Hepimizin Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı kutlu olsun..

      Sil
  8. Simdi benim kizlarim okuldan gelecek ve daha onlara yiyecek birseyler hazirlamadim .Senin pizzalari gorunce tembellige son vermeye karar verdim .Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuldan öyle bir aç geliyorlar ki özellikle oğlum,hazırlık yapmamak olmuyor..

      Sil
  9. süperler kahvaltıya da çay saatine de iyi gider ellerine emeklerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. hamur işini çok özledim çok severim doya doya yemek istiyorum ama zamanı var hala.özellikle hamur kızartma için çıldırıyorum.ellerine sağlık pizzanın her hali güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyetteyiz di mi.Bizim mutfaklarda hamur işi ağırlıklı maalesef.Ama önce sağlık tabii ki.

      Sil
  11. çok severim bende.iyi hatırlattın.ne zamandır yapmamıştım bende.ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...