Karşınızda Ocak ayı zam şampiyonuu,


olarak ekranlarda sıkça adı geçen karnabahar.Fiyatı 4-5 TL dan aşağı inmiyor.
Kış aylarında çok fazla yaptığım bir sebze.Ben en çok kıymalısını severim ,eşim ve çocuklar kızartmasını.Önce karnıbaharları beş dakika kadar haşlıyorum.
sonra;
*2 yumurta,
*yarım su bardağı süt,
*2 çorba kaşığı unu ,
 ve bir miktar tuz ve karabiberi  çırparak, koyuca bir sos elde ediyorum.Haşlanan karnıbaharları bu sosa bulayarak kızartınca, benimkiler de iştahla  mideye indiriyorlar .

Şimdilik hoşçakalın, dün pazardan aldığım tazecik yapraklı ıspanaklar ayıklanıp yıkanmak üzere beni mutfakta bekliyorlar.
                                                        

12 yorum:

  1. Epeydir pazara çıkmamıştım ve haberim bu kadar fiyatın fırladığından.
    Üzüldüm desem yeridir.:)
    Zira ben de pek severim karnabaharın her türlüsünü..
    Kıymalı denemedim hiç ama denemek isterim ilk fırsatta..
    Ne diyelim,tez zamanda ucuzlaya inşAllah:)
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. amiin.
    Evet kıymalısı kesin tavsiye edilir sevgili Zel.

    YanıtlaSil
  3. 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. evet yaaa bu sene tüm sebzeler çok pahalıkii. Rabbim kalabalık ailelere güçkuvvet versin. Bu pahalılıkta ev geçirdikmek çok zordur.ellerine sağlık ıspanakta şimdiden afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  5. salatalığı da unutmayalaım :))

    YanıtlaSil
  6. Bende her türlüsünü severim ama bu sene gerçekten çok pahalı. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. karnıbahrın her halini severim ama ençok graten ve kızartmasını severim,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  8. Bizde de fiyatlar bir kaç hafta aynıydı ama bugün pazarımızdı 1 lirayı gördük..bende kızartıp üzerine yoğurtlu sos yaparım..

    YanıtlaSil
  9. her sene bir sebze veyahut meyvede rekortmen olur haklısın canım bu senede karnabahar:)
    ben her halni çok severim
    ellerine sağlık )

    YanıtlaSil
  10. Hayatın tatları; gerçekten sebzeler bile bu kadar fiyatlı olursa gerçekten allah kalabalık ailelere geçim kolaylığı versin.

    Gurme Şirin; evet salatalıkta var ama o yaz sebzesi hadi pahalı olması normal diyelim.

    YanıtlaSil
  11. Elifçim teşekkürler canım.

    Anne eli; evet evet gratende nefis,beşamel girdimi işin içine harika olur.

    Hülyacım galiba kış çetin geçiyor onunda etkisi var fiyatlarda.

    YanıtlaSil
  12. Fatmacım teşekkürler canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...